~mizz white pink~

~mizz white pink~

Thursday, September 29, 2011

jeles?eeeiiii peehhlliissshhhh...

 salam semua. khamis ari paling best. weeee..sebab esok x de klas..uuuu... sonok laaa klas cam ni. ari nih nak cite pasal aku. okey im single.. so nape tajuk entry ni macam 2? haaa pelik2 laa cP ni.x ade laa.. kenapa laa jeles x tentu pasal ni.. aku benci btol bile ada rasa macam ni. macam eeeeiii...(sambil tumbuk2 bantal) uwwwaaa... oke 
ceritanya aku ada knal sorang 2..okey
knal n kawan.
kawan baik kott.. taaapppiii entah nak cakap cam ni..benci3... 
isshh aku rasa entah..
tapii bile fikir2 balik..sebab 
aku x nak d kecewakan.
so aku x nk laa fikir pasal 2 lagi..
biaa laaaa...hummm...
sbb tgok wall dia pun ramai jek wanita2 y komen..
sooo baaikk laa aku x berharap apa2..
sbb tau dalam hati dia.. 
antara kami cuma kawan kan..
so aku pun x ada hak nak jeles lebeyh2..
hihih..ape laa ema nihh... mende simple pun 
nk jeles..hihhihi...lawak2...
xpe laaa...as long as dia heli kan..
aku cam x mo dah kot msg2 dia..
t dia rasa rimas ke ape..
bia dia buat hal dia.(sambil kesat2 mata)
wakakakakak..sedih x?
hahaah
propa lebeh jakk ema nih..
xtau benci laa bila terlebeyh jeles nih..
(sambil tampo2 pipi)..huuuu
nape laa nak jeleeessss...
aaaaaaaaa..... stress2..
balik umah mak r cm ni..hahaha
ntah x pe laa..
aku x mau ckp lebih2..
sapa aku nak cakap cam 2 kan..hmm..
benci3..
benci kan bila kita tetbe tersuka ngn orang 2...
hummm..xpe laaaa..
bukan masa lg kot nak pikir pasal benda 2 kan..
humm..tapi rasa pelik bila x msg..sbb tiap2 ari msg kan..
xpe laa..orang kata alah bisa tegal biasa..
lama2 msti oke kan..
:) xpe laa..humm...
terima keadaan ni dengan positif..
awak, awak..saya x verani nak tanggung risiko.. kecewa dan d 
kecewakan lagi. jadi sebelum hati sy lg parah..
baik laa sy x berharap ape2 kan..
lagi pun ttgok awak punye wall 2..mcm tetibe jeles 2 dtg.. isssyyyy...
humm...ape pun y terjadi, berjalan lah tanpa henti..

No comments:

Post a Comment