~mizz white pink~

~mizz white pink~

Monday, October 4, 2010

~di makmal kaunseling~

salam semua. hari ini aku ada kat makmal kaunseling. xada kejer sangat nih. nak stdy malas. ekekekek. sekarang aku rasa sangat happy. ntah lah..perasaan tu makin berbunga riang ukie. ouch..ilike lahh. tadik masa otw ke fac terjumpa sorang geng inchik hati. diorang agaksengal la.hehehe. pastu dengan x agak2 ny pnggil aku ngn nama inchik hati.haih...apa raaa...jak bile lak aku da tukar nama neh..ekekeke..tapi paper pommm i loikee..sangat suke lahbegini..hihhihihi..erm..aku makin nmpk segalanya.thanks YA ALLAH.aku dh maki merasai nya. tapi aku akan cuba jga hubungan ni agar x tersasar dari landasanMU ya Allah..=)
dia sngat memahami aku. tapi whatever it is. takut 2 still ader utk percaya dier.humm.

No comments:

Post a Comment