~mizz white pink~

~mizz white pink~

Saturday, November 20, 2010

kuo dari topik satt..

ha..dah lamer x mengupdate ma blog neyh...sebelum nih asek ngan cerpen yang tiada kesudahan tu jer..so hari ni tetiber nak menulis la plak.hehehe..xper la...em..hari isnin ni stat final..tapi cam xder rser jerk..xtau laa...naper ntah..humm..ari tu majlis my twin sis..ni haku upload skit2 gambar2..hehehe...so korang2 yang bacer nih sile tinguk lah yer..hehehe.. erm...kakak2 aku semer da kawen?haku???uwaaaaa...pakwe pun tau maner2 lagi..ader saper2 nak offer jadik pakwe aku????harharhar..sengal sungguh nor akmal nih..dah dier ignore aku..baik x payah berharap laa...aku xnak keciwa penat berharap pada dia yang x penah faham perasaan aku..so baik aku undur diri...orang lain pun x taw lagi sal nih..tah laaa...aku da penat fikir sal dier..seme nih x kan habis. so bia la aku menyendiri buat masa ini. ada jodoh ada laa...kalau x der aku trima dengan redha. aku x nak merintih or wat so ever...biar la dier dengan hidpu dier n aku dengan hidup aku... aku sendiri x faham. entah laa... aku cuba bersabar. tp sampai bile aku nak sabar. fahamlah aku juga ada hati dan perasaan. okey btw, ttp citer tu n nih gmbr2 kakak aku...t8 a look okey..
ni kak da n hubby dier mohd khairuddin.. kak da aku dentist n hubby dier ni lecturer kat udm..swit kan dorang..

ni da petang masing2 da penat...

ni kak la n hubby dier...hubby ider mohamad hafiz n now engineer kat temerloh..kak la aku lak ngajor kat penang..chummil kan both of them..

ni semer pengantin baru nihh..hehehe

No comments:

Post a Comment