~mizz white pink~

~mizz white pink~

Thursday, February 17, 2011

sakit ati..kecewa

kadang2 aku sakit ati dan kecewa dengan sesetengah golongan manusia yang hanya suka memandang kelemahana dan keburukan orang lain..n yang paling penting hnya pandang kita ni buruk sdangkan dia sangat mulia. rasa macam frus sgt..kenapa perlu ada rasa macam tu. setahu aku ari dulu lagi..dia ni x penah puas hati ngn cP..tah laa..kadang2 rasa macam nak ngis..aku x cakap kat sapa2..kenap dia still nak sakitkan hati kau..aku x penah cari pasal ngn dier..dier igt dier yang mulia sgt kot..aku yang jahat..aku yang devian..mungkin betul kot..sbb 2 dier benci sgt kaqt aku kan..semua yang baik2 di sebelah dier jer..=(...aku nak post apa2 pun its up to me la..aku lgsg x menyusahkan dier..dari tahun pelas lg suke nak sound2 aku?aku dah byk sbr ngn dier..hmmm...sedih sgt...thanks to awk..pnat sy ngis ngn awak pg td..awak sbr sgt..thanks awk...

1 comment:

  1. hehe....biasanya manusia yang down graded orang lain sbb dia nak tutup kelemahan dia, (shadow). ingat tak kata2 encik zack? :P

    ReplyDelete