~mizz white pink~

~mizz white pink~

Wednesday, March 9, 2011

ya ALLAH...kenapa jadi makin parah..

hari ni aku rasa makin sakit. luaran orang nmpak aku hepi. tapi hakikatnya x. aku x tau nape.
kenapa aku jadi makin sensitif sejak kebelakangan ni. semua benda x kena.
makin lama aku rasa makin nak balik umah. tambah2 setiap kelas selalu tgok muka dia.
xtau laa..sakita ati sangat bila tgok muka dia. sampai ati disa buruk2 kan aku. maaf lah..tapi 
dah x ada maaf utk orang macam ni. sekali orang bebudi pada aku sampai mati aku kenang. tapi sekali orang menyetan dengan aku sampai bila2 aku x lupa. seburuk2 aku aku x pnah doakan keburukan dia. tapi dia? macam 2 ke istilah kawan baik y dia slalu sebut2 2 kan? kecik ati sangat dengan dia. plak 2 bleh buat macam 
x ada apa2 yang da dia buat kat aku. bia laa.. aku igt kata2 dia. biarlah Yang dia tas tahu apa yang berlaku.
kalau aku salah then aku dapat balasan tapi kalau dia salah maka dia akan dapat balasan. hmm.. bagus kan dia 2.. mmg laa..terbaik.. plak 2..x cukup ngan tu..tambah plak ngn rumet aku...xtau la apa masalah dia. sudah lah muda dari aku. ya ALLAH kurang ajarnya. x boleh ke behave skit dengan orang yang lebih dewasa dari dia. 
aku rasa macam aku ni bukan sapa2. mana sensitivity n pemikiran dia? bleh jer aku sound2 direct kat die..
tapi aku x nak sebab pk nak duk skali lg 2 blan ni. kalau ikut kan nak tgok muka dia pun aku nyampah. die buat apa2 aku xpenah nak sound2 even aku x puas ati pun sbb aku pk duduk sebilik msti ada give n take. tapi die? penah x pikir perasaan aku y pangkat kakak pada dia nih. dalam fon bleh dia sound2 aku macam 2.
kecik ati sangat ngn dia. aku x tau nak cakap apa. semua yagn aku buat semua salah. kenapa e?
aku ni jahat sangat ker sampai dorang x sengan tgok aku. niat aku baik. aku nak tlg kawan aku. bukan nak sshkan sesaper. tapi dia menda yang simple macam ni pun x bleh nak pikir. orang nmpak aku gelak2 n hepi2 tapi hakikatnya x ada orang faham pun apa yang aku rasa. mujur aku masih ada kwan baik. aku ada mieza, ada ida, ada yusra yang slalu ada tiap2 masa yang aku perlu. thanks guys.
pasal rumet aku?? mungkin dia rasa dia x layak respek aku sbb aku student kaunseling..x hsbst mana.. berbsnding dier..student ekonomi kot...hmm...sabar lah hati..biar orang buat kat kita..jangan kita buat kat orang kan..

1 comment:

  1. manusia ni ada macam2 dik. sabar itu kunci kekuatan. mmg sukar untuk sabar tambahan kena menghadap muka orang tu hari2. (rumet & clasmet). dan setiap kesabaran yang adik ema buat, Allah s.w.t akan hitung dan memberi kesenangan selepas itu.

    jangan bersedih..

    kesakitan ini takkan lama.. percayalah.

    sbb Dia Maha Adil.

    (^_^)

    ReplyDelete