~mizz white pink~

~mizz white pink~

Wednesday, March 23, 2011

aku nak lupakan semuanya

humm...malam ni aku rasa semuanya da akan kembali normal. aku da makin x nak fikir pasal menda bodoh 2 
lagi.biar la yang berlaulu tetap berlalu. sejarah tinggal sejarah. buat paa nak igt atau nak merayu pada orang yang x sudi kan? biar aku teruskan kehidupan aku dan dia bahagia dengan insan yang dia sayang. even orang 2 bukan aku. aku terima semua ketetapan takdir. lagi pun buat apa nak terlalu igt dengan orang yang tak pernah menghargai kita kan. baik aku teruskan hidup aku secara biasanya. bagi aku bila dah jadi macam ni. satu jer yang terlintas di fikiran aku. bila dah dia buat aku macam ni makna ny he's not the one for me. dulu betul aku cakap pernah terlintas di hati aku kalau dapat um n dapat kolej ni dia adalah the one yang aku cari selama ni. tapi bilka jadi cam 2, frust, sakit ati,sedih, kecewa semua ada. aku tak tahu nak cakap kat siapa. n syukur seribu kali syukur, walau dapat dugaan macam ni aku di kelilingi ramai insan2 yang sangat prihatin n care sal aku. cik yah, cik ida, cik miza, cik att, cik yus, kak lina, a.wan(erkkk perluke mention nama dia) n rizal(yer,..yang itu laahh)...xctually ramai tapi yang ni jer laa yang paling concern sal aku..kikikikiki... dulu saat nak blk kk9 paling aku x sabar..yup bleh jumpa diaa..tapi sekarang kk9 rasa cam nitemare aku... aku benci setiap kali igt tempat2 yang bleh kaitkan aku ngn dia..
semalam kuasa ALLAH kot.. sebelum ni aku x penah mintak ngn ida na g kedai runcit. n kuasa ALLAh ternampak laa dia n makwe baru dia.. humm..kalau makwe dia 2 same age ngn ktrg xpe..ni..makwe dia 2 tua 2 thn dari dia..humm..biar laa..aku juz anggap antara kami da x der jodoh n biar masa menentukan segalanya. rmaai orang cakap suatu hari nnt dia akan kembali pada ak jugak. tapi maaf laaa.. hati aku da tertutup utk diaa..bagi aku enough is enough...hummm...sekali hati aku d sakiti cukup r..xpe laa..2 pilihan yang diabuuat en.. apa2 yang dia buat aku doakan dia bahagia. 2 jer..aku x nak ada dendam antara kami. yer betul.. sakit 2 mmg ada..tapi sakit sakit pun x der laa sampai aku nak dendam ngn dia.. biaa laaa...dia hepi aku pun hepi. sebab aku tahu bial dia buat macam 2 maksudny ada yang lebih baik utk aku kn...
bagi aku semua yang berlaku ni ada hikmah. ALLAH x kan uji kita melainkan kita mampu nak terima ujian 2 kan...yang penting sekarang aku cuba nak hepikan dri aku. syukur laa... sorang yang pergi tapi sepuluh yang menyayangi aku. thanks guys..luv u all..

1 comment: