~mizz white pink~

~mizz white pink~

Sunday, March 20, 2011

sakitnya sebuah kenaran..

sakitnya utk terima kebenaran 2 kan.. lagi sakit bila kita
antara orang last tahu kebenaran itu. rasa macam maruah ni dipijak2..
sampai ati kan dia..=(  macam aku ni lgsg x bermakba dalam idup dia..
dia buat aku macam bola..kalau nak dia amek..
da x nak campak mana2 sesuka ati diaa..
aku benci diaa..betul la orang cakap kalau kita terlalu sayang kan 
orang tu..satu hari nnt kita akan benci orang tu..humm..
nmpk ny dah berlaku kat aku lah..aku sedar..
langit x selalu ny cerah kan..humm..
aku sedih..x tau nak citer kat spaa..
perit pahit..seme adaa...
Kesakitan cinta yang melanda ku
menghentikan degupan rindu
yang hampir bernyawa
kecewa yang tiada terhingga
bila mendengar berita kau tak cintaiku

Kini ku fahami erti cintamu
kau hanya bernyawakan patung
dalam dirimu
kecewa melanda dihati
mengapa begini yang aku hadapi
kekasihku...

3 comments:

  1. sabar sayang.. Allah duga hanya pada yang tabah, dan yang layak. ini bermaksud ema adalah insan terpilih yang diuji olehNya.

    ReplyDelete
  2. kak lina..yap..ema tahu 2..n mencintai x semestinya memiliki kan. pa pun yang berlaku ema redha kak. dah x sangggup lg nak tgok muka dia. rasa sakit sangat.tapi syukur sbb ema ada rmai orang2 d sekeliling yang masih syg kan ema. pape pun ema tahu ALLAH sedang menguji ema. ema x pnh lupa 2...

    ReplyDelete
  3. baguslah camtu... kesakitan itu perlu dalam idup manusia sebenarnya, supaya kita bertambah kuat. :)

    ReplyDelete