~mizz white pink~

~mizz white pink~

Saturday, July 2, 2011

cuti dah 2 bulan

assalamualaikum semua...
humm..cepat jer kan rasa masa berlalu. pejam celik pejam celik dah 2 bulan cuti(erkk lebeyh kurang laa) hehehe. sepanjang ni caye jadik baby sitter jer.. adooii..penat rupeny jadik bby sitter ni yer. haihh..patut la mak dorang slalu cakap penat. even jaga anak sedara jer pun. tapi nama pun budak y tgh membesar. ya ALLAH xtif ny..adooii..sabar je laa..hehehe.. ermm. duk kat rumah ni teringat pulak kenangan baru2 masuk um dulu. semua pun macham baru jer bg saya..n rasa takot gak pasal x der kawan n memkirkan macam mana aku nak hadapi hidup kat sana(okey ayat x boley blah) macham ape je en..hihihi..pas2 lama2 oke laa..aku pun makin suke n boley terima. n paling aku x leh lupe msti la masa lecture.seronot sangat. pegi kelas sama2. lunch sama2 oh.. masa 2 terasa hidup sebagai junior.okey aku x suke hidup sbg junior. rasa macham d perkotak katikkan..hihihi.. then paling x leh lupe mase kelas mr zack..hihih kalao ada fon y bunyi msti dier suruh nyanyi. mangsa pertama ida.hihi ngah kusyuk dgr lecture skali fon dier bunyik..sannggup mr zack bhenti ngajar n suruh dier nyanyi..hehehe sekali lagu ni y dier nyanyi.. air pasang dalam surut pukul lima..haahhaida..ida(ni miza y bg idea lagu apa) pas2 punye lah marah dier kat kitorang pasal kitorang gelak baikk punye kat dier..
yang kedua kena kalo x silap aku kat lina..hihhihi..then kak lina tanpa segan silunyanyanyi lagu ni malam bulan d pagar bintang..heheeeheh..(btw akak suara akak best n cummil masa akak nyanyi 2..hihhih) errkk..mau lari laju2 nnt kene pelangkung kat kak lina.

pas2 yang ketiga mangsa adalaaaahh...(bunyi drum) tapi sblm 2 saya nak gelak besar dulu....haahahahahaaha..sbb kene kat kawan baik saya sndri..MIZA..hihhih..mase 2 ader presentation..then ader laa bunyi fonn..sya dah rasa laen macham..alamak fon sapa y bunyik ni..mule2 2 saya dah dgr bunyik dari sebelah..saya ckp kat miza..miza fonn bunyi 2..baik ttp cepat..(ngan konfiden ny dier cakap eh bukan yang miza laa..miza dah silent..oo dier x tau y fon dier 2 slalu kuar bunyi y macham2..saya pun wat2 xtau la pasal dah tuan empunya cakap gitu..hihih) then skali bunyi 2 x berenti laa..pas2 mr zack pun dah dengar. mr zack baik punye suruh shaha(kalau x salah ngah present) berenti..then dier tnjukk kat miza awak nyanyi..baru miza perasan y fon dier bunyi. sekali lagu y terpasan 2 lagu insyaALLAH..hihih pas2 ngan malu2 itik ny dier nyani insyaALLAH(3x) haa dah ahh pas 2 dier cakap..selamba jek..then kami pun pakat gelak kat die..hihihih..pas2 dier siap cubit saya sebab malu n saya gelakkan dia(kesian saya)heheeh.. punye marah..hahaha.. then ida pun cakap dier n miza dah kene tnggu yusra n ema lak..hahahaa..tidaaaakkk.. saya x sanggup. mujur la sepanjang belajar ngn mr zack x kena..hik3.. pas2 lepas jer kene macham 2. saya akan make sure yang nak masuk klas learnig n development psychology mesti silent fon..hahah(sampai macam 2 skali)
tapi 2 semua kenangan yang mematangkan kita..hihihi..best..saya gelak sorang2 kalau igt..

3 comments:

  1. hahaha... en Z memang kijam. tapi sebenarnya dalam kelas dia la kita semua banyak belajar tentang dunia pelajar universiti, terutama menjadi pelajar psikologi kaunseling..kan?

    hehe... miza seperti biasa kibut je~

    (^_^)

    ReplyDelete
  2. btol2 kak..hehehehe...btol la si miza 2..hihih kibut manjang..sbleh lupe cam ne kibut ny dier...hik4

    ReplyDelete
  3. haah.. aq pn ingt ag mieza kne nyanyi. haha

    ReplyDelete