~mizz white pink~

~mizz white pink~

Sunday, July 3, 2011

macam mana nak cakap.

sblum anda baca post nih saya nak warning..maaf psot ni bukan utk membangga diri tapi sebenarny aku dah letih ngn semua nih..huuuu..
okey anda yang bernama nor akmal abdul malik sile jangan fikir pasal menda kecik macam nih

sekarang x tdo lagi. even da pukul 2..
hum baru jer lpas chat ngn sorang kawan. 
skarang dekat al-azhar. kursus pengajian islamiah(betul kar) tah aku pun x sure. 
tapi ader islamiah kat belakang. 
humm insan ni pun approach aku jugak. tapi sgt bersopan santun..
uhh.. terharu pun ader cara dia 2. humm.. 
sampai sekarang aku x tau napa golongan2 ustaz byk approach aku..:( nape yer..hmm..nak kata aku ni ustazah..
xdek laa pon..langsung x der..
abis 2 nape yer? musykil aku..
huhuhuhu..sape2 ader bleh bagi jawapan x?
erm..3 orang pak2 ustaz ni y approach aku..humm
tension rasa..2 x termasuk mereka y aku rasa sgt baik n kire calon menantu laa.
huhuhuhu kenapa ya?ada sape2 boleh bagi pendapat x?
kadang2 aku pun ada rasa letih..ngan semua nih..
bukan terlalu fikir kan menda ni..tapi serius aku kesian dengan 
mereka y terpaksa aku kecewakan hatinya..
sungguh dah banyak hati yang aku kecewakan..
aku takut aku pulak yang kecewa.
humm..tapi aku x mampu paksa diri aku utk sayang seseorang y aku hnya
anggap mcm kawan je...aku akan rasa sgt besalah
pada dia n pada dri aku sendri..
humm..
sampai sekarang aku x nampak apa y pak ustaz 2 pandang paada aku..wuwuwuwuwuw
cantik= jauh sekali
comel= lagi tidak
baik=hahahah aku gelak besar
sopan=gelak besar lagi mau sopan daa
muslimah sejati=jeans aku buktinya
beriman=ALLAH saja yang tahu
penyayang=blwekk
dengar kata=aku degil
anak yaang baik= mak ayah je tau
ustazah=pakai tudung 2 x labuh, handcover pun x pakai
*so apa yang mereka pandang yer?ader sape2 tau x?kalau tau plisshh gtau..so that sy boleh buang sifat tuh..x suke bile d approach oleh glongan ni..

2 comments:

  1. haha... adeh... lelaki kalo dah sekali tengok dia suka.. dia tak pandang pape dah. macam kes akak aritu.. dah jenuh kena tibai pun dia nak gak. alih2 akak pikir.. mungkin dia orangnya.

    akak cuba bagi peluang dulu. sbb akak mmg takde sebab pun nak rejek dia. mmg serius, takde sebab langsung nak rejek. kelemahan skit2 tu biasa la... semua orang ada kelemahan.

    dalam kes ema tu.. mungkin ema belum bersedia lagi. sbb tu ema tolak mereka. sbb rasa tak bersedia nak terima sesiapa. tapi bila dah sampai masanya nanti.. ema akan terbukak ati jugak nak terima.

    jangan tensen2 ye dik. biasalah umo 20-21 tu tengah laku...

    (akak je yang lambat laku.. keh keh~_

    ReplyDelete
  2. humm..btol gak tuh kak..humm xpe laa..y pntg semua ema anggap kwn..uitt..laku la sgt en kak..haha..n plg pntg lg ema x sedia lg...hummmm....ssh laa nk lupe..huk3..

    ReplyDelete