~mizz white pink~

~mizz white pink~

Thursday, January 5, 2012

ALLAH dah tunjukkan jalan

salam semua..sihat ker? lama x update entry kan..hee
ermmm..makin lama aku macam makin nampak apa yang peru aku buat..
entah laa..lepas byk aku bce artikel2 sal kape n
sbagainya ni..entah hati akumcm agak tertutup utk fikir soal2 cinta ni..xtahu kenapa.. mungkin jugak ALLAH dah titipkan kesedaran dalam diri aku.. yang bukan masanya lagi utk aku fikir pasal kapel n yang berkaitan dengannya. lagi pun aku macam nak cuba utk jagahati aku.. maksiat anggota badan lain pun x
sempat jaga..tambah lagi dengan maksiat hati..
kadang2 cuma hati ni x lg mengharap pada yang x psti..
bagi aku..kalau dah ALLAH tetapkan walau sejauh mana terpisah...
tetap akan jumpa balik..tapi kalau dah bukan jodoh kita...
even macam mana kita pertahan pun..x kan bersama jugak..
kalau kita mengharapkan lelaki yang baik..kita dulu yang kena jadi baik...lelaki yang baik hnaya untuk wanita yang baik..
kalau kita x baik..jangan mengharapkan yang terbaik..
ALLAH dah kata..jodoh yang ditetapkan adalah yangsepadan dengan kita..even ahli psikologi pun cakap..pasangan akan pilih pasngan mereka berdasarkan ciri2 yang dekat dengan mereka..
so..just wait n c.. sapa yang ALLAH takdirkan untuk kita...
aku percaya dengan takdir dan janji ALLAH...
ALLAH x kan mensia-siakan setiap hamba yang meminta padaNYA..
sebabnya... suka tgok kak dan n abg din..:) sweeeet sangat..oke nak jadi cam dorang...

No comments:

Post a Comment