~mizz white pink~

~mizz white pink~

Saturday, January 14, 2012

kalau sekadar nak menyakitkan hati?



eurrgghhh..malam2 dah buat aku sentap sendiri..ntah pape laa die nih..boleyy x ko pegi maen jaoh2..x payah nak tunjuk2 muka kat sini...
ohh..sungguh sentap bilaniat kita y baik
d salah ertikan..lepas 2 siap perli2 aku lagi 2..memang terbaik laa...
deemmmmmmmmm!!!!!
odeeeemmmmm!!!!sakitnye hati aku...
             haihhhh... sudahnya rasa bengang aku 2..aku pendam sendiri..nak buat mcm mana kaaaaaaan?terima sajaaa...ohhppeellisss... menyesal sbb care sgt pasal dia oke...laen kali die nak tergolek ke..nak ape ker... lantak diaa..itu bukan urusan saya..peace..
sentap gile ngn manusia yang cam ni..manusia yang perasan bagus..
menyampah dengan orang2 sebegini kadang2..
tapi once dia adalah kawan.. maksudnya..dia adalah kawan...
kawan akan jaga hati kawannya kann?
heh..oke xde mud nak cakap dengan dia..sekian..
kalau rasa diri 2 dah perfect sgt..
pegi duk dalam utan..x payah nak kawan ngn orang..!!
aku jarang marah orang...bila aku marah..
means orang 2 dah btol2 buat aku marah...

No comments:

Post a Comment