~mizz white pink~

~mizz white pink~

Tuesday, February 14, 2012

sem 2 tahun 2

salam semua.. sem baru dah.. weee..
 seronok sangat2 ngeee.. 
tapi dalam seronok ada takut.. 
waa tengok sem ni punye subjek uhhh... 
tough ouh. 
oke itu sangat tidak bagus utk kesihatan kita. yang paling penting kena buat sesi dah sem ni. ngaaa.. maaaakkk boleh ke anak mak ni jadi konselor hebat. yang penting mak ayah doakan anak mu di sini(ayat macam duk jauh..macah beribu batu jaraknya..ayat skema x leh belah) hahah.. adeehh...apa laaa duk melalut malam2 nih..dush3...(tepuk2 kepala) aiyaaa.. tapi apa2 pun harap2 ny sem ni x dek masalah macam sem lepas lagi..
 harap2 semua pun goes well.. ya ALLAh berkati perjalanan
 kami dan hidup kami ya ALLAH. aku x nak dah ada masalah yang menganggu kosentrasi aku macam sem lepas.. alhamdulillah.. pointer naek.. n harap2 mereka itu tidak lagi
menimbulkan masalah dalam hidup aku..
n miza n yusra n kak lina n kawan2 yang lain...
:)simple..kami x kacau hidup dia..dia pun jangan ngade2 nak serabutkanhidup kite..alhamdulillah..n
x nak satu grup ngn mereka yang membawa masalah cam ni..
im not saying that im just too perfect..
tapi..bila jadi cam ni..
sapa yang boleh sabar...
apa yang dia dah buat 2...
biarlah jadi rahsia aku..
n kawan2 yang pernah terkena..
n harapan n doa aku..
biar mereka itu berubah
n sedar kesalaahn mereka..
aku x marah kalau dorang buat salah..
sebab hakikatnya x ada manusia yang
pernah lari dari kesalahan..
tapi biarlah mengaku kesalahan 2..
oke nak makan.. laporrr... babai semua...

No comments:

Post a Comment