~mizz white pink~

~mizz white pink~

Wednesday, February 15, 2012

new image..:)





sakhirnye blog ni bertukar jugak. sekian lama nmpak boring..atleast sekarang xde la orang nak tengok pun sakit hati..heheeh
well, nk buat byk lg kat blog nih..
nnt nak tacap2 lagi.. seronokk..
ahahaha... isk3.. kenapa ntah..
ting tong dah malam ni.. oke walaupun esok ada klas..tapi aku duk terkelip2 lagi..miahahaha... teruk punye orang..ila n miza dah tidur.. oke.. sem baru pun dah mula. n harapan aku..pointer naik lagi sem ni.. alhamdulillah.. berkat usaha pointer aku pun naik jugak.. syukur sangat2..
ALLAH mendengar doa hambahambaNYA. tapi aku x mo dah selesa.
sebab tgok subject sem nii... >.< takut nyeee...
ya ALLAH bantulah aku..
biarlah aku dapat lalui sem ni dengan lancar..
xnak lagi ada masalah..
n paling penting. result aku makin naik..
huuu... risau risau risau..
tapi x pe..yang penting kene sentiasa usaha dan usaha..
never give up..
ALLAH pun dah berfirman..AKU x kaan mengubah nasib sesuatu kum melaikan kamu sendiri yang mengubahnya. nampak kan kat situ..
semunya bergantung pada kita.
jangan cepat putus asa apabila gagal..
sebab hakikatnya kegagalan itu adalah rahmat
 ujian kepada kita..
ALLAh datang kan ujian itu dalam pelbagai cara..
dan ujian itu adlaah utk kita sentiasa
 igt pada DIA.. 
kesenangan dan kenikmatan hidup juga
 adalah ujian. tapi ujian yang ni paling aku takut..
sebab manusia akan lalai apabila mendapat
 ujian kenikmatan..
tanpa mereka sedar itu adalah ujian yang 
paling besar dalam hidup mereka.. 
Ya ALLAH semoga aku sentiasa kuat dalam
 mengharungi ujianMU..
bila kita d uji..jangan mengeluh dan merungut..
tapi redha dan tabahlah. 
sebab ujian itu tanda ALLAh sayang
kepada hamba-hambaNYa dan mahu kita sentiasa igt padaNYA.

No comments:

Post a Comment