~mizz white pink~

~mizz white pink~

Wednesday, September 1, 2010

rayer..rayer...

now kat dataran kat fakulti pendidikan..
waitim for ika n fana abis kelas..haiii..sangat besh lahh..
sukeee...
weeeeee....
esok da nak balik kelantan..emmm...
xtaw cam ner perasaan aku..weiii...aper plak x taw..
heeeeeeeeppppppppiiiiiiii giler...hihihi =)
xbleh nk ckp r keserinikan tuhhh...waaaa....
ayam percik..here i come..wiwiwiwiw...
erm doaku tahun ni biarlah bwk sejuta rahmat kepada kami semua.
harap2 tahun ni x der lagi dengki mendengki dan orang2 y hasad terhadap kami sekeluarga. harap kami semua dapat berkumpul dalam keluarga yang sangat besar macam dulu. aku sangat rindu zaman 2. kalau lah boleh diulang kembali..;sungguh..aku x kan sia-siakan masa itu. aku merindui masa kami semua baik YA ALLAH. doaku biarlah tahun ini jadi pemula kepada kami sekeluarga dan keluarga yang lain utk memulakan hidup baru dan tidak ada lagi salah paham dan hasad dalam hati-hati kami YA ALLAH..
aku mengharapkan keredhaanMU ya ALLAH

************************************************************************************

erm bila fikir pasal hal ni agak sedih bila jadi camni. tapi apa nak wat. aku tahu ada hikmah di sebalik semua tu kan. dan aku ssebagai hambaNYA hanya perlu bersabar dan menungguu..=)

No comments:

Post a Comment