~mizz white pink~

~mizz white pink~

Sunday, August 29, 2010

dekat audi utama..

now cik ema kat audi utama. baru jer lpas sesi kaunseling ngn cik atin. hehehehe. thanks atin. hem kadang2 aku terasa sangat dengan afiq. kenapa dia buad aku macam ni. dah xder hak ker dier utk pertahan dengan hak dier. kenapa dia perlu mengalah dengan semua. kenapa dia terus mengalah lepas tahu ada senior y da approach aku. sakit sangat rasa dia. rser macam entah lah. secepat 2 dia mengalah. aku betul2 x faham. kadang-kadang rasa sedih sangat. dier wat aku macam..erm...agak menyakitkan...sakit sangat rasa tu bila orang yang kita sayang wat cam tu,.dier da xder lgsg rasa cam tu.. kalaulah awak taw apa yang saya rasa sekarang, awak xkan buat cam tu..kalau la boleh..sy nak sangat awak tau..erm..afiq.....

kalau betul sy ni gatal, saya layan semua laki. tapi xkan. saya xpenah ader rasa suker or aper ngn afiq...errmmmm....ntah llaaaaaaa...saya da penat nk berharap kat awak afiq...

No comments:

Post a Comment