~mizz white pink~

~mizz white pink~

Saturday, August 21, 2010

sangat cantik uukie...


my goshh...sangat cantik..wane putih lak 2...kaler feveret aku..huhuhu..nak 1...cumil sangat...very the cumil..huhuhu..nak3...kiut jerp..ermm..cam ner nak dapat neh eh...kejer laaa...kene usaha2..baru dapat banyak duit...

namer dier nih sony cybershot digital camera...very vogue the vast...
ni plak kamera y aku nak..hihihhi...kalau ader x yah la guner fon jerp..snang dibawa kemana2 jua..ringan dan tahan lasak..haih...maner nak dapat nehh...ader d toko2 jamu yang berhampiran..harhar..siott jerp..maner ader..kat kedai gadget laa...bestnyer lau dapat..uhhuh..nak beli satu..saper nak kasi aku hadiah nihh...ihhihi

benda alah ni namer nyer aspire one acer..hiiii
ni gambar y samer tapi byk2...erm kaler aper yang cantik..putih2.,..heeheh..aku suker putih..mau2..hikhik..saper2 nak kasi n murah ati nk bg adiah beday kat aku x??ngeee...or nk tnggu enchek hati jer...tapi masalahnya aku xder enchek hati..so how...tnggu jer laa...haaa...xpon wat hantaran kawen jerp...lalalalala
namer dier ni plak apple iphone 4g..haaa bkn 3g dahh...4g ukie...
ni pllak yang paling aku suke..i phone ku..bile nak bleh beli menatang nihh...huaaa,,,mau3...
ader x y nak bagi free kat aku menda alah nih...bagus sangat la kalau ader..ihihhihi
kan besst lau ader y nk sponsor aku beli menda alah nih semer..bile tgk org pkai yang ni kan my eyes stop blinking..waaa...bestny..pakai i phone...nak satu boleh x??
tapi nk mintak kat saper eh...
2 jer nak post...

No comments:

Post a Comment