~mizz white pink~

~mizz white pink~

Friday, August 13, 2010

something...

aku nak citer somthng..dulu msa aku dalam standard 6...
aku selalu kena ejek..mgkn sebab aku ni miskin n masa 2 x cantik plak..
aku sentiasa jadi mangsa...
aku teringat lag...
sir BI ku pnggil aku scoobydoo...
y panggilaN 2 utk anjing k...ulang suara utk anjing..
hina sangat ker aku nih..
ssmpai camtu skali pnggilN sir faizul utk aku..
bila igt blk rasa sebak sgt..mm la dri aku ni xder hrga dri..kecewa sgt rasa...
sampai camtu mentaliti ckgu2 swkolah rendah yer...
kenapa perlu ada diskriminasi cm 2?
seingat aku cikgu2 aku sangat2 amalkan dasar pilih kasih camni..
aku mmg rasa cam org bodo r..cam sial jerp...aku pun x paham ngape ckg2 leh wqt anak2 murid dier cm 2...xder rasa simpati lgsg ker...
aku kecewa sangat..naper perlu cam tu...
sampai ati cikgu2 eh...
aku rasa macam sampah...

No comments:

Post a Comment