~mizz white pink~

~mizz white pink~

Thursday, August 26, 2010

rasa sedih lah malam nih..

hari ni cik ema rasa sedih lah. tak tahu kenapa. tapi mungkin sbab dia jz wat xknl ngn cik ema. erm x taw la kenapa. sakit ati sangat rasa. mayb cik ema pun ader salah kot. tapi x best lah. ngape jadi cam ni.kenapa dier juz ignore aku mcm 2 eh. aku ada wat salah? raser da xder. tapi naper dier wat aku cam to. xpaham jugak aku. or dia ada taw ape2. sudah lah afiq. im sick with u. letih la nk mengharap. tapi awak x pnh faham ni. apa salah saya pun saya x tau. awak tiba2 menyepi dari semua tu. saya btol2 x faham dengan awak. mula2 awak wat baik2 ngan saya pastu tetibe u jz disappear from me. kenapa eh. sy jz btol2 x faham ngan awak. erm. susahkah macam ni. jgn salah faham kebaikan yang saya beri pada awak. bukan mengharap apa-apa dari awak. minx maaf if cara sy buat awak rasa x selesa.em..

No comments:

Post a Comment