~mizz white pink~

~mizz white pink~

Friday, January 7, 2011

baru nak tido.

sekarang kenapa yer makin cP rasa tetap ngn pendirian cP makin ramai plak yang hadir..huhuhu hadir maksud cP nak approach cP. x suke lah begini.. huhuhhu... tapi betul la bila hati kita dah makin mantap dengan keputusan yang kita dah buat, makin banyak pulak dugaan ni. kadang2 mesti terpikir kan? eleh per jer y ada pada cP sampai cara cP cakap pun cam over jer kan? cam satu dunia da jatohh chenta ngn cP. hmm.. xtau la... yang sorang ni nama mula ngn a..cP knal lama dah..hohohho..lately perhatian dier sangat lebih okeh..
yang kedua pun naama a jugak... knal masa skolah menengah.. xpnh berhenti berharap..n y ketiga ama a jugak..isy naper seme nama a jer nih?- y ni pun knl n cP sangat respek dier tau. bile dier cakap cenggitu..aiyaaaa...cP x pnh bg harapan kat sapa2 huluran salam perkenalan 2 cP terima dengan ikhlas. n cP x pnh melebihi batas. hakikatnya pengalaman dulu mengajar cP utk x mudah jatoh cinta. im sori guys tapi cP ssh nak percyakan golongan ini lagi. pengalaamn dikecewakan oleh sorang lelaki muhammad faris bin abdul kahar byk mendidik cP.. sekarang hanya 2 orang laki y cp sayang.. ayah n abg cP..yang lain..mnx maaf bagi cp belum masa lagi untuk cp maju ke tahap seterusnya. cp takut terus-terusan diuji dengan godaan yang macam ni. cP x kuat. yer betol kadang2 terbit dalam hati Cp nak jugak ada chenta. tapi xtau cp ssh nak stick ngn some1..even seseorang itu sangat baik. tapi ntah mayb its not the time yet. kalau ada jodh ada la kot. cme sekarang cP macam dalam dilema bila ada jer yang menghulur salam perkenalaan dalam kurungan. hmmm... i have nothingf la..g n find some1 better then me..
p/s~awak thanks sbb awak snts ada untuk sy even kiter bukan sapa2 antara satu sama lain. n syaa harap awak pegang janji awak utk tnggu sy sampai bila. sebab hakikatnya sy dah terima awak. cuma sy takut utk mengakuinya. beri saya masa tuk sy btul2 kenal diri awak. saya harap awak btol2 tunaikan apa yang awak cakap.n terima kasih sebab awk selalu ada utuk saya. waalu awak n sy x dalam relationship.. kita tetap baik. saya lebih senang gelarkan kita sebagai ttp. orang pun x kan cakap sal kita. awk banyak mendidik sy. thanks awk. sy lebih suka orang anggap kita still single but not available. saya x nak jadi macam sesetengah kapel.
mereka cakap mereka x sama dengan kapel lain. tapi hakikatnya mereka sama. sebolehnya sy xnk jadi macam2..paper pun biar kiter just maca ni okey. n thanks awak sbb awak phm keadaan saya. bg saya its not time yet utk pk sal nih.. perjalanaan awk dan saya masih jauh. mengenali awk satu anugerah utk saya..=)

No comments:

Post a Comment