~mizz white pink~

~mizz white pink~

Thursday, January 13, 2011

filem khurafat?

selamat tengahri..hari ni cP nk citer sal muvie y cP tguk mlm td..waaaa....tension gler rasa...nasib baik duk sblh member pmpuan...cber kalau member laki ikut jgk..x ke nayha..heh... tp thumbs up laaaa... x pnh lg ceita melayu hantu y wat cP menjerit taw...seksa u olls..haaaa... sudah ny beli tiket 2 tguk tangan je laaa...hohohoho.. tp tabik jugak ngn pengarah muda syamsul yusuff en..berjaya hasilkan filem y sgt not bad laa....worth buying oke... ingat2 cam biase jer oke citer 2..ngn berlagakny sebelum 2 c)P cakap dalam ati elehh x der aper ni...chhooooiii... xder aper pae ny.. terketaq2 kepala lutut cP okeh....ohhhh....ni cP post kn ckit sinopsis dier..tp p r tguk ..best aww... sapot filem melayu kiter(tetiber tersemangan patriotik lebih)haahaahaha...



Kisah bermula dengan Johan, seorang pemuda yang bekerja sebagai Pembantu Perubatan di sebuah hospital kerajaan. Dia sudah berkahwin dan mempunyai seorang isteri bernama Ayshah. Seawalnya pasangan ini hidup aman & bahagia, namun tanpa disangka ujian melanda di pertengahan jalan, kesan daripada ‘gangguan misteri’ yang berterusan.
Dalam pada masa gangguan-gangguan itu, hadir pula seorang perempuan tua yang tidak Johan kenali namun sering menyapa dan cuba mendekati Johan sewaktu di tempat kerja. Tanda tanya dan trauma yang melanda Johan & Ayshah tidak habis di sana, malah ditambah dengan munculnya bekas teman wanita Johan yang bernama Anna.Walaupun setelah mengetahui Johan sudah berumah tangga dan bergelar suami yang sah pada Ayshah, Anna masih terus mengganggu dan merayu untuk menerimanya semula. Ini menyebabkan Johan bertambah runsing dan bertekad untuk mempertahankan rumah tangganya dengan segala daya.
Tidak lama setelah berkali-kali ditolak cintanya, Anna ditemui mati;bunuh diri. Kematian Anna adalah kemuncak bagi segala siri kejadian misteri yang berlaku dalam hidup Johan & Ayshah.
tapi cp nak ingatkan pada sesapa y x kuat semangat tp gatai nk tguk citer nih.... sile bwk sweather lebih okeh... pas2 buang air ciap2..hihihihih

No comments:

Post a Comment