~mizz white pink~

~mizz white pink~

Tuesday, January 18, 2011

kenapa rasa macam nak nangis.

sekarang duk sorang2 dalam bilik. baru jer habis kelas. tak tahu nak kata apa.. rasa sedih sangat ari nih. 2 sebab..:'(  xtau naper... tapi 1 citer jer la y aku bleh citer... humm..tadik jalan2 ke bus stop sorang2.. yusra g jmpa pA dier..sblm ni xpnh2 lalu dataran sastra 2..tapi ntah naper ari ni kaki ni gatal nak melangkah lalu jalan fak sastra...hummm... jalan2 2 tetiber terperasan la kelibat 'penyapu' aku x tau la naper terpandang jer dier perasaan bnci aku pada lelaki 2 datang blk..hummmm....x tau nape...bile tguk dier aku rasa seme laki sama.. muka pak ustaz pun belum tntu baik laa..aku jadi tah la..rasa macm nk sepak2 jer muka dier... aku doa2 bia dier x nmpk aku td...pas2 elok2 plak tgur aku...like nothing happen..macam dier x pnh wat salah ngn aku... hehh..sudah lah penyapu... laki macam kau ni aku ambik at sapu sampah jer.. stakat kualiti macam kau ni, aku x heran langsung..read mu mouth u jz wasting ur time..merayu2 balik..

kenap lpas awk da mainkan perasaan sy tetibe awk datang balik yer? atau awk rasa tercabar bile tahu kawan bai kawak sndri y nak approach sy? dulu mmg yer.. sy akui..sedih sgt bila awak wat cam 2...tp bile sy fikir..no point la sy stick pada aak sdangkann awak sikit pun x hargai awak.. n sekarang sy perlu berterima kasih pada awak.. akwak tahu kenapa? sebab luka y awak bagi 2 sekejap jer sy dah boleh lupa. sbb y ada dalam hati sy sekarang bkan sedih..cuma rasa benci pada awak.. 2 kali awk sakitkan hati sy..cukup laa... sori 2 say sbb 2 sy dah x percayakan lelaki kecuali 2 orang..ayah saya dan abg saya sendiri.

p/s~maaf kepada sesiapa y terkesan dengan entry sy kali ini. cuma rasa marah pada 'dia' itu x pnh hilang. geram, sakit ati semua ada. mintak maaf terutamanya pada lelaki2 y baca entry ni.. sy percaya anda semua dari kalangan yang baik..

No comments:

Post a Comment