~mizz white pink~

~mizz white pink~

Sunday, June 5, 2011

akhirnya dia dah bertunang.

ya ALLAH tenangkan hatiku ya ALLAH. kenapa rasa sedih sangat. xtau kenapa.. akhirnya first love cik putih dah bertunang...hummm.. yup redha dan terima seglaa ketentuan. n pahit utk d akui tapi kenyataannya bakal zaujah dia sangat baik n oh GOSh.. nape saya x boleh jadi macam dia? dia sebaik2 wanita. n sebaik2 perhiasan adalah wanita solehah. sedih mmg sedih.tapi life must go on.. sakit ny rasa 2 kenapa yer. hmmm.. aku sayang lagi kat dia? x..dah x sayang..hmm...i have 2 admitt..yesss aku sayang dia lagi. tapi anggap saja jodoh x ada. mulut cakap benci. tapi hati aku susah nak terima. tetibe aku rasa sedih dan sebak. x pe lah mungkin ALLAH dan janjikan yang lagi baik untuk aku. rencana DIA x siapa yang tahu kan. redha dan terima segala ketentuan.

n maaf saat ni aku x dapat tahan air mata aku. x tahu kenapa. tapi rasa sangat2 sedeyh. aku tahu sedih n kecewa x kan membawa aku ke mana. boleh x kalau utk masa ni aku nak ttp hati aku utk mana2 laki pun. macam dah x sanggup dah kecewa. n letih utk mengalami rasa yang sama. yess aku akui mmg antara kami dah lama clash n dah x ada apa2. tapiiiiii.....

n kenapa aku kena sedeyh..yesss..aku kena sedih sbb aku sayang dia..biar laaahhh.. apa2 pun aku doakan kebahgiaan sentiasa bersama dia. sedih 2 aku cuba tahan. zaujah dia mmgseorang yang baik. aku tahu. apa2 pun tahniah utk dia. mereka dah mmg di takdirkan. ALLAH dah tentukan jodoh mereka. mugkin itu yang terbaik utk aku dia dan si gadis. aku terima segala ketentuan ni. takdir ALLAH siapa yang boleh jangka kan.

tanpa aku sedar. sorang demi sorang kawn laki yang pernah hadir dalam hidup aku tinggal aku sorang demi sorang. mungkin ada hikmah. ALLAH menjanjikan yang terbaik utk setiap hamba-NYA. sabar dan terima semuanya.

utk awak,
tahniah atas pertunangan ni ya. apa2 pun sy mendoakan yang terbaik utk awak. awak dan dia mmg d takdirkan. awak yang terbaik utk dia dan sebaliknya. sedih mmg sedih tapi life must go on kan? ape2 pun saya terima takdir ini. awak bukan jodoh saya. tahniah atas pertunangan ni. semoga dia mampu membahagiakan awak. n saya yakin dengan itu. dia mesti sangat baik dan sayangkan awak. awak akan bahagia dengan dia. walaupun saya x kenal dia tapi tgok muka dia saya tahu dia gadis yang baik. terus terang sya cemburu dengan gadis itu. tapi utk apa saya cemburu walau setinggi mana perasaan cemburu saya tu awak x kan jadi milik saya kan? apa2 pun saya doakan kalian berbahagia dan nnt kawin cepat2 dapat anak.:) penyambung generasi kepimpinan melalui tauladan yang kalian perjuangkan selama ini. sy redha dengan setiap apa yang berlaku. n mungkin itu kali terakhir saya berhubung dengan awak. sungguh saya x mampu membendung air mata saya. sedih. maaf. n mungkin saya x sempurna utk awak.

sedih.

1 comment:

  1. janganlah sedih sangat. insya Allah, bila ema jumpa 'the one' yang mmg jodoh untuk ema, ema akan sedar.. betapa Allah s.w.t telah mentakdirkan perjalanan hidup ema yang macam2 ni.. adalah untuk mempersiapkan ema kepada jodoh sebenar ema nanti.

    mohon pada Allah s.w.t diberikan kekuatan, k?

    (^_^)

    ReplyDelete