~mizz white pink~

~mizz white pink~

Monday, October 24, 2011

If u love me, then U'll fight for me

sigh..puas mengeluh..apa lagi yang aku boleh lakukan. jujurnya hati makin tawar dengan dia. sebab aku sendiri x pasti perasaan dia pada aku. hum..menulis sekadar meluahkan rasa. bukan meraih simpati. sekadar memohon sedikit pemahaman dari sekelian mereka y d luar sana. oh, dalam hati ada rasa lain yang terdetik. perasaan apa ya. sukar d terjemahkan dengan kata-kata. tapi dalam hati makin rasa kuat uuntuk mengundur diri. andai itu yang terbaik utk semua. biarlah. kenapa makin hari makin suram. rasa macam dia x serius pun ada. agak2 kenapa ya? tapi sangat rasa give up dengan semua ni. seolah2macam dah penat berharap pada sesuatu yang x pasti. biarlah. mungkin dia bukan yang terbaik. tapi kalau dia adalah orangnya maka dia lah orangnya. teringat satu quotes Sometimes . . it's not the pain that makes you suffer . . it's your own negative thought that makes things seem wors erm betul ke?


kadang2 ada jugak betul nya kan. *sigh.. malam ni rasa lain macam. tambah2 dengan dia. n tambah2 lagi yang seorang lagi cari aku balik. dalam kes ni aku xtahu nak kata apa,. hakikatnya perasaan pada yang laam x lebih dari kawan. tapi bila sentiasa d approach n y 2 pun buat x tahu, terdetik jugak perasaan lain 2. aku x tahu nak kata apa. 


aku x bersedia utk cerita semua ni. sebab dia x mungkin akan dengar apa yang aku nak cakap. *sigh. sekian lama pendam perasaan ni seorang diri.. sampai sudahnya aku sendiri xtahu nak buat apa. buntu pun ada. bila d tanya. jawapan dia mudah.. "tolak saja mereka" mudah utk dia berkata. tapi x mudah utk aku lakukan. sebab hati sentiasa mengimbau kenangan itu dengan "dia". tapi dia yang ini pulaa. xtahu nak kata apa. atau pun mungkin dia dah ada orang lain or x bersedia utk any commitment. aku x salah kan dia. mungkin ada betul tindakan dia


cuma x tahu, bila hati da terjatuh sayang.*sigh.. susah nak tepis perasaan ni. perasaan yang tidak enak plz go away. saya x nak lemah kerana perasaan yang satu ini. saya kena sentiasa kuat. saya x nak d belenggu dengan perasaan yang mcm ni. awak. mula sangsi dengan kejujuran awk..:)

No comments:

Post a Comment