~mizz white pink~

~mizz white pink~

Thursday, October 13, 2011

mereka punya cerita

oh..pellissss.rasa nak muntah ijau. eh, x yah nak berlagak suci sangat laa.. oh..oooohh..pe laa nak jadi dengan dunia sekarang. oh plizz..saya x nak d tuduh bersubahat. kalau x betol alhamdulillah. setidaknya iman kami masih terselamat. kalau betul? cukup kuatkah kami untuk menanggung dosa orang lain. dosa bersubahat ni sama dengan dosa orang orang yang melakukan.. amalan kita da cukup banyak ke? cukup ke bekalan kita nak bertemu Pencipta d hari penentu nanti? dosa sendiri pun x tergalas. ni nak tanggung dosa subahat dengan orang pulak..
ni ape yang aku n sahabat rasa

dear kamu, kami x pnh harapkan perhatian yang lebih dari kamu. taaaaaapii cukup sekadar faham situasi kami macam mana. tau x betapa kami sedih bila awak  cakap macma 2 kat orang lain. sedangkan ya ALLAH xpnh even terdetik pun d hati kami nak pergunakan awak.. tapiii.. awak dah manipulasi kami sehingga orang luar anggap kami laa pengkhianat, kami la yang jahat, kami la yang x ada hati perut, kami la yang busuk ati, kami la yang tikam kawan sendiri dari belakang kami la semuanya. kami la yang buruk dan awak la  yang baik.


kami x larat dah nak layan perasaan tiap2 hari. x larat nak tgok drama berbabak2 y dah awak buat depan kami. zahirnya orang x tau perangai awak macham mana. tapi ALLAH tahu segalanya. siapa yang benar n siapa yang salah. saya x cakap yang kami dah cukup baik. tapi cukup sekadar kami menerima semua ni sebagai ujian yang akan mematangkan hidup.  


tapi bila dah tiap2 hari kesabaran kami d uji, plizz.. jangan timbulkan masalah. sebab kesabaran kami ada hadnya. dan had 2 mungkin dah sampai ke hujung.

1 comment:

  1. dunia.. penuh dengan senda gurau. jom kita tengok aksi drama mereka sambil2 makan pop corn caramel~~~

    ReplyDelete