~mizz white pink~

~mizz white pink~

Tuesday, October 4, 2011

rasa sakit hati sendiri

sekarang dah pukul 2 lbih..orang laen semua dah syok d buai mimpi..aku pulak..terkulat2 sndiri. entah now macam2 yang aku fikir. semua nya macam x terluah. aku fikir pasal study..macam mana nak naik kan pointer.. yang aku tahu memerlukan pengorbanan yang tinggi. n yang paling aku fikir pasal beberapa orang manusia d sekeliling aku. sedih dan kecewa dengan insan-insan yang macam ni. kadang-kadang kalau emosi x kuat rasa nak nangis.  entah..tapi rasa sakit 2 d pendam sndri.. aku x tahu nak cakap kat sape lagi..sudah nye aku la sorang2 pendam perasaan sndri..
ni lagi 1 masalah..ade sorang kawan ni pulak..perasan bagus sgt.. penat bila fikir ttg manusia yang macam ni..taaaaaaaaaaaapi..lantak dia laaa...malas ak fikirrr...

No comments:

Post a Comment