~mizz white pink~

~mizz white pink~

Tuesday, October 25, 2011

silence is a girls cry

erm. bila baca tajuk entry ni rasa lain macam x? erm aku pun sama. xtahu nak ckp cam ne. kadang2 rasa macam nak jauh kan diri dari dia. sebab aku tahu lambat laun aku yang kecewa sendiri. nnt aku yang menangis sendiri. sebab rasa macam dia pun x kan serius kot. kalau macam 2 better sy back off kot. saya x nak nnt pendam perasaan sorang diri. lagi sakit. awak pun bukan faham. sebab antara mmg x ada ikatan apa2 semua pun sbg kawan je. xlebih kan..:) so saya macam x sanggup ambik risiko utk d kecewakan. sebab tanda2 2 dah ada. sooo..better sy undur diri. x semua perkenalan 2 akan berakhir dengan satu hubungan kan. sebab jujurnya sy penat taw tunggu awak lama2. mungkin awak pun takut nak serius. tapi sy x nakkita main tarik tali. kalau suka, cakap suka. kita semua dah besar kan. x payah nak jaga2 perassaan. entah rasa macam start hari ni sy macam nak ignore je awak. xmau perasaan 2 lagi sayang kat awak. biar smpai sini jer. harap2 saya berjaya ignore awak smpai bila2. walau saya tahu susah sangat. xpe. time will heal everything. n rasa ny saya dah boleh buka hati saya untuk orang lain. 


sebab terang2 awak pun dah senyap dengan saya. xtahu kenapa kan. its oke la. lg pun sy percaya awak n saya x dpat nak lupa yang dulu lagi kan? beza ny awak dan dia mungkin dah x berkawan. tapi saya dan dia ttp berkawan. susah nak d terjemah dengan kata-kata kat cni. sebab sy sndri pun makin x faham. tapi makin sy cuba nak jauhkan diri makin x dapat. haaaa... sy sndri makin x fahham dengan perasaan saya. n awak sndri pun x reply n msg sy..*sigH

No comments:

Post a Comment